Emner: Efterlysning
Se enkelt indlæg
Gammel 30-04-2009, 12:34   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Stella man har ret til ferie når man starter i fleksjob , efter de samme vilkår som dem på ledighedsydelse...

PÅ NÆR PENGE hvis man kommer fra kontanthjælp så er det kontanthjælp man skal søge og det vil i mange tilfælde ikke være muligt hvis man har arbejde for så mener de at man selv burde være forudsende og have lagt til side til ferie ...

Så man får afslag på kontanthjælp i den tid ferien vare det vil sige 0 kr og det kan man ikke holde meget ferie for ....

Dem som er ledige og på kontanthjælp må så ikke holde ferie eller rejse ud af landet for de skal stå til rådighed for job i følge kontanthjælpsloven ...

og det er den de følger , det er derfor jeg vil have nogen til at stå frem med det så vi kan gøre opmærksom på det... jeg mener sgi ikke det kan være i overensstemmelse med art 14 i menneskerettighedskonventionerne som siger

Citat:
Nydelsen af de i denne konvention anerkendte rettigheder og friheder skal sikres uden forskel på grund af køn, race, farve, sprog, religion, politisk eller anden overbevisning, national eller social oprindelse, tilhørsforhold til et nationalt mindretal, formueforhold, fødsel eller ethvert andet forhold.
Jeg vil mene at et menneske der er tilkendt fleks skal være lige for loven hvad enten de kommer fra sygedagpenge eller fra kontanthjælp af ...

Men det er vi åbenbart de eneste der mener ...

Man kan jo så godt holde ferie når man er i job men har ikke nogen forøgelse i den periode ... fejl 1

Når man er ledig flekser på kontanthjælp må man slet ikke holde ferie fejl 2

Det er hammer svært at forklare he he
  Besvar med citat