Se enkelt indlæg
Gammel 17-04-2016, 01:17   #152
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det er nok fordi de er så livlige, og suser afsted på de der små ben

En dame i min gade har to stk, og hun behøver ikke have dem i snor, men de løber altså også en del rundt om sig selv. Men de følges pænt ad, og løber heller ikke ud på vejen eller noget, men det er nogle værre krudtugler
For mange år siden havde jeg også en dværgpinscher, hun havde kun snor på når vi færdedes mellem mange mennesker, for ellers kunne hun ikke finde ud af hvilke ben der var mine.
Men hun var en "genbrugshund", så jeg er sikker på, at hun var bange for at blive væk. Hun havde jo før prøvet at blive gået fra.

Når jeg klappede mig på låret, så kom hun, men da hun blev ældre hørte hun ikke så godt, så da skulle jeg sørge for, at hun så, at jeg klappede mig på låret.

Mens hendes hørelse var fin gøede hun helt vildt når der blevet fyret af til nytår, da hørelsen svækkedes gøede hun kun hvis hun så glimtene på himlen, når jeg ikke gad høre mere på hende trak jeg gardinerne for, så var der ro.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat