Se enkelt indlæg
Gammel 22-02-2011, 21:40   #62
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Smidt, jeg synes det er formuleret helt fint.

Men hvis den skal opfattes som en anke af deres afslag tror jeg den mangler lidt.

Jeg tror, at phhmw (staves?) ved en del om hvilke §'er der benyttes til bevilling af kørsel til træning, og hvad §'en betyder.
Sender ham en pb og beder ham om at kigge her.

M.h.t. deres afslag på kørsel til Øfeldt sidder jeg og tænker på, hvad der stod i papirerne da de bevilgede dig cyklen.
Hvis der f.eks. stod noget om, at du blev bevilget den for at kunne færdes i dit nærområde, handle ind o.l., så bør det med i anken over afslag på kørsel.

Hvis det var mig ville jeg nok være noget mere kontant m.h.t., at de har lagt din sag i en afdeling for misbrugere.
At du er landet i den afd. må være en fejl (har de indrømmet det på skrift?), og så har det ikke noget med graden af din sygdom at gøre.
Det må jo være let, at dokumentere, at du ikke er, og aldrig har været, misbruger.
Du har sikkert skrevet om det tidligere, men jeg håber, at du har klaget både højt og lavt over den manglende genoptræning.

Og over, at du er blevet placeret i en afdeling for misbrugere, når du "kun" er syg/handicappet.


Jeg håber, der kommer nogen, der har mere overblik end jeg har lige pt.
Hej Vovse

Tak for tilbagemelding.

Jeg har formuleret lidt om i brevet men ikke meget. Jeg har fået cyklen efter § 112 og der står ikke noget om at jeg skal bruge den til fys……

Omkring det at jeg er i en forkert afd, uha det har både jeg og min mand klaget over, der arbejdes så også på at jeg kommer i den rigtig afd, for jeg har aldrig haft noget misbrug af nogle former men er bare ”handicappet og syg”…….

__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat