Se enkelt indlæg
Gammel 12-08-2007, 22:30   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, Heidien. Systemet gør mange syge.

Men det vil de vel ikke skrive i sagen.

Kan lige se det her for mig:

Borgeren tilkendes pension pga. ulovlig, langsommelig, ydmygende og sygdomsfremkaldende sagsbehandling. Hertil kommer erstatning for forringet helbred og yderligere nedsat arbejdsevne.


Gaxeergud skrev:

Citat:
manglene realistisk arbejdsrelevant ønske samt manglende præstationsforventninger
Den var ny...

Er det, hvad kommunen mener er realistisk, eller hvad du mener?

Mine præstationsforventninger ville heller ikke være høje, hvis jeg skulle dræbe dræbersnegle. De ville nå at formere sig hurtigere, end jeg kunne dræbe dem.

Jeg gad også se nogle test på dem, der sidder på den anden side af skranken. Man skal godt nok være lavet af et særligt stof for at kunne skrive noget, man med 100 procents sikkerhed VED vil skade familier, psykisk, socialt, økonomisk osv.

Deres uddannelse er baseret på at FOREBYGGE deroute - IKKE på at SKABE DEN.

Hvordan i alverden hænger det sammen med regeringens mantra om forebyggelse og manglende hænder på arbejdsmarkedet?

Det fatter jeg simpelthen bare IKKE!!!!

Havde man nogle få arbejdstimer tilbage i sig, FØR man kom under systemets "kærlige behandling", så forsvinder de da hurtigt.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat