Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2008, 03:05   #279
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Benny ja din sag bliver ikke minder ulden eller underlig det er helt sikkert , efterhånden ved man slet ikke hvad man skal sige mere , ikke andet end at vi alle her på siden hvergang vi deltager i andre forum debatter eller ligende sørger for at gøre opmærksom på din sag og ikke lade folk glemme den...

Liggyldigheden fra borgen viser mere om vores hjernedøde folkevalgte end om noget andet, det er som om at der er visse områder man bare ikke vil ind og røre ved, det er soleklart at man i et tilfælde som dit hvor man efterfølgende får at vide at man har handlet ukorrekt , burde om ikke andet så holde dig skadesløs...

men det tør man nok ikke erkende for man er hunderæd for alle de sager der vil komme efterfølgende hvor folk går økonomisk neden om og hjem fordi kommunen træffer forkerte og mange gange ulovlige beslutninger , alt sammen fra devisen går den så går den (og i din sag kunne man også godt mistænke at det var gode penge der var sparet i tiden det stod på )

Men man er godt nok magtesløs i din sag , jeg for min del vil blive ved med at bruge den som eksempel både i debatter og blogger jeg deltager i og når jeg kan komme til det ryger den også af sted til ministre og presse... men andet kan man desværre ikke gøre lige nu...

Kan kun sige at du kæmper en brav kamp og jeg er fuld af beundring over din måde at takle det på ikke mange ville have orket oven i det hele at kæmpe den kamp du gør,,,, så fortsæt med det vi er rigtig rigtig mange der bakker op om dig hele vejen ....

Hejdien
  Besvar med citat