Se enkelt indlæg
Gammel 18-08-2013, 14:37   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvilken fin analyse....eller ikke...for hvad nu hvis trådstarter virkelig ikke kan bare cykle på en alm cykel...

Han forsøger da netop at påtage sig et ansvar for at komme ud at cykle...

Problemet er vel at han ikke kan pga knæproblemer...cykle på en alm cykel...

Det er vel derfor der bliver spurgt ind til et hjælpemiddel...

Tro mig....jeg kender alt til "knæproblemer"...og det er ikke så nemt at bare få sat sig op på den cykel når man samtidig dårligt kan orientere sig pga smerter...

Nu kender jeg ikke til trådstarters knæproblemer....og da jeg ikke gør det....ja så udleder jeg ikke at han bare kan cykle på en alm cykel....og jeg undlader at beskæftige mig med om han er berettiget til en el cykel eller ej...

Det er ikke vores job herinde at dømme om trådstarter er berettiget til en el cykel eller om han ikke er....

Det er heller ikke vores job herinde at være fordømmende over for folk der spørger ind til ting...om de tager ansvar eller ej...

Det provokere mig i den grad når der kommer en udefrakommende og gør sig klog på noget de vel i bund og grund ikke ved noget om...eftersom du ikke har indgående kendskab til trådstarters problemer...

Er folk ret ligeglad med om jeg bliver provokeret...tja sikkert....lige som de er lige glade med om du bliver provokeret....

Har du noget hjælp til det problem som der efterlyses....eller er det bare meninger om hvorvidt man skal cykle med eller uden hjælp...helt uden at du kender til omtaltes knæproblemer...

Det er mig en gåde at folk ikke bare kan hjælpe...uanset om det så er et kram, et klap på skulderen, eller faktisk hjælp til det der spørges ind til....hvis de kan....og hvis ikke...ja så hop videre til næste tråd...

Meningen med dette forum...det er at folk kan få hjælp til det de spørger om....og hvis man ikke kan hælpe med det der efterspørges....ja så er der overhovedet ingen grund til at svare...

Hvis man gerne vil være fordømmende og have meninger om hvorvidt bestemte personer har brug for hjælp af systemet....ja så findes der rigtig mange steder hvor man kan deltage....og bemærk....det er ikke her på siden...

Den dag hvor mit forum skal bruges til det...ja så lukker jeg det på stedet...for så opfylder det ikke meningen med det mere....
__________________
Webmaster er ikke logget ind