Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2015, 20:31   #4
Fleksjobber
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2014
Lokation: Sjælland
Indlæg: 232
Styrke: 10
Fleksjobber er ny på vejen
Ang. At sigte lavt/være overlvalificeret.

Efter godkendelse til fleksjob søgte jeg ufaglært arbejde, da jeg ikke. Længere kunne arbejde inden for mit fag.

Det var sådan. Set nemt nok at finde jobs. Problemet var at finde et job, som jeg kunne holde til.

Jeg følte det som et Kæmpe statustab at være ufaglært. Og ikke have den samme frihed i jobbet som tidligere hvad ang
fx ansvar. Beslutninger m.m

Jeg mødte nok ind med en lidt "jobsnobbet" holdning og fik derfor nogle "irettesættelser" i forhold. Til min attitude.

Jeg har været i praktik en del steder indenfor forskellige fag som ufaglært og hvor der hvert sted stod et fleksjob. Til mig, såfremt jeg kunne. Klare arbedsopgaverne.

Det lykkedes efter 5 praktikker at finde et sted., hvor jeg kunne klare arbejdsopgaverne
jeg er glad for at være der og har snart været der 1 år.

Jeg vil bare. Sige, at jeg startede med en negativ holdning til ufaglært arbejde som ændrede sig efterhånden. Sppm jeg så at ufaglærte gør et stort stykke. Arbejde mange steder og at alle ikke bare lige kan komme ind fra gaden og overtage.

Jeg nævner ikke der hvor jeg er nu, hvad jeg har af uddannelse. Eller tidligere jobfunktioner m.m. Medmindre jeg bliver spurgt direkte.

Det var dengang og selvom jeg savner mit gamle fag.
Fleksjobber er ikke logget ind   Besvar med citat