Se enkelt indlæg
Gammel 28-07-2009, 12:35   #9
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg går ud fra, at du har fået det på skrift, ikke? Med klagevejledning og henvisning til love og paragraffer mv.?

Der SKAL stå i afslaget, hvilken PLAN der er for dig, så du kan nærme dig arbejdsmarkedet. Det er IKKE nok "bare" at skrive, at du hverken kan få det ene eller det andet.

Der SKAL stå, hvordan din arbejdsevne/dine ressourcer kan udvikles... og kommunen må IKKE ordinere behandling. Det er KUN din læge, der må det.

Du skal altså have en opdateret ressourceprofil, hvoraf ovenstående fremgår, ligesom det OGSÅ skal stå i brevet med stop af sygedagpenge.

Mit bud er, at du som minimum skal under forrevalidering, som er beregnet til at undersøge den fremtidige beskæftigelse. (Se under nyttige links.)

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat