Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2010, 11:59   #1
energizer
Hvor skulle jeg ellers være
 
energizers avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2010
Alder: 58
Indlæg: 112
Styrke: 15
energizer er ny på vejen
"ferie" under ledighedsydelse, sygemeldt

er visiteret til fleksjob og har været i arbejde 2 år som sådan, er pt på ledighedsydelse, men desværre sygemeldt grundet operation.. så langt så godt, min situation post operativ er ikke afklaret, døjer med stærke smerter dagligt, nu er det sådan at vi i familien skal på "ferie", de 3 andre skal på ski, jeg vil egentlig bare gerne med for at være sammen med dem og skifte hjemmets daglige trummerum ud for lidt ny energi. Skal jeg så bare blive hjemme da man jo ikke kan holde ferie under sygdom, mener bare jeg tilbage i 2004 efter første operation godt måtte rejse, det var på sygedagpenge godt nok, så længe det var inden for EU, og det ikke forhalede min helings process.. dengang skulle man bare gøre dem opmærksom på at man tog afsted og det var det.. hovedsageligt består min genoptræning af 3 daglige pas hjemme samt 2 gange ugentligt på et plejehjem, hvor vi laver det samme som jeg selv gør, blot i gruppe. har efterhånden gået hjemme i et år og må indrømme jeg er ved at være lidt træt af de 4 vægge, og trænger til at komme lidt ud, også for at være sammen med familien på en anden måde en blot herhjemme. Er der nogen der har nogen erfaringer med dette... ?? hører gerne snarligst da turen er snart forestående
energizer er ikke logget ind   Besvar med citat