Se enkelt indlæg
Gammel 03-04-2009, 19:44   #18
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Det er da pokkers til forskel der er på de private aktører.
Min har for nylig oplyst mig om, at for at få et flex-job skal man helst kunne klare 12 timer om ugen, ellers bliver det svært at finde et, da det så vil give arb.giveren underskud.
Derudover sagde han, at formålet med sådan en praktik jo er, at finde ud af hvor meget jeg kan klare, uden at være så ødelagt, at jeg ikke kan hænge sammen derhjemme.

Hvor ville jeg dog ønske at jeg kunne låne min jobkonsulent (anden/privat aktør) ud til jer andre. Han har givet mig en utrolig fin og fair behandling hele vejen (håber det varer ved), ingen form for trusler eller pres.

Efter 10 år med mistænkeliggørelse og løgnehistorier er det faktisk en meget underlig oplevelse, men dejligt.

Ud fra de erfaringer jeg har gjort mig gennem de foregående 10 år, så mener jeg, at der kun er een ting at gøre, bed om at få tingene på skrift, og klag når nogen ikke følger loven.
Hvis i ikke magter dette, så s... højt og flot på deres løgnehistorier, luk ørerne for deres trusler, gør jeres pligt (mød op, giv besked når i er syge o.s.v.), og sig fra når jeres grænse er nået (her kan det være en fordel at have lægen med på sidelinien).
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat