Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2012, 08:31   #119
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ja det håber jeg, for det er trods alt sundere end rigtige smøger, men jeg håber også at folk tænker sig om og ikke hopper med på bølgen bare fordi alle andre damper.

Det har jeg en veninde der gjorde, 3 stks til en 100 lap hver, det var noget værre bras, og hun har AÅDAN fortrut, det værste er næsten at den dårlige erfaring gør at hun ikke er helt så "modtagelig" for at kaste 500 kr efter noget af en klart bedre kvalitet, men jeg har tilbudt hende at hun kan få lov at låne en af vores nogle dage, nu en gang hvor vi køber en startpakke mere (mod hun selv bettaler væsken) og så har hun naturligvis fået lov at prøve "min" nogle gange, det hjalp lidt på lysten, klart så kan hun jo ikke købe katten i sækken *ss*

Men det er også ret svært at komme med på bølgen, markedet er eksploderet, og det er svært at skaffe hjem for de som giver en ordentlig vejledning.

Her er det ikke pga tråden, manden har haft snakket om det noget tid.

Noget helt andet er overstående veninde fortalte om en bekendt som også damper, men som faktisk havde oplevet nogle gange at få forbud mod at dampe på røgfrie områder, så at man må dampe over alt holder ikke helt, vi skal stadig huske at spørge (og forklare at det altså bare er damp)
Vi må IKKE glemme at en af grundene til de evige rygnings forbud er at man ønsker at skåne børnene for, helst... se skal overhovedet slet ikke at vide at man kan ryge, så i den sammenhæng giver det jo enlig mening nok at man ikke må dampe.
Der til kan det på fx et værtshus være noget af en opgave for personalet at skulle forklare den ene efter den anden at de altså ikke må ryge inde, for når en ryger ser en der ryger (og at dampe ligner nu en gang, især i et skummelt mørkt rum fuld af halv berusede mennesker, kan det være svært at se forskel) så tender de også en, og 1 2 3 har vi balladen.

Så vi skal stadig huske at udvise en hvis ydmyghed og høflighed

Godt du fik tråden tilbage på sporet, jeg undskylder mange gange for at gå så meget OT
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat