Se enkelt indlæg
Gammel 12-07-2014, 11:02   #34
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Det er netop korrekt...

Kære Popiae

... straf eller sanktioner er ikke målet, men alle problemer ville løses, hvis socialrådgiverne var statsautoriserede og med personligt ansvar over for lovgivningen.

Således at ledelsen IKKE havde indflydelse på, hvilke beslutninger en socialrådgiver skal træffe i eksempelvis en børnesag med 11 anmeldelser.

Ledelsen har nu et problem og det er ressourcerne, som naturligvis afleveres ved politikerne.

Men efter min mening er det galt at KL ikke ønsker nogen form for sanktion, i børnesagerne trods kommunerne "overser" adskillige anmeldelser, i dette tilfælde 11 anmeldelser, uden at der ageres overhovedet.

Jeg konstaterer bare, at KL ikke varetager borgernes interesse.

Jeg konstaterer at overskrifterne er væk fra forsiderne.

Jeg konstaterer at danske socialrådgivere har en bog der fortæller dem hvordan de skal forholde sig, hvis de bliver presset til ulovligheder hvilket skulle være nok til at alle kan indse at noget er fuldstændigt galt i vores sociale system.

Sig nej til ulovlig praksis
http://www.socialraadgiverne.dk/Defa...4#.U6MC9qjbc4Y

Ulovlig praksis -- særligt for offentligt ansatte.
http://www.socialraadgiverne.dk/File...te_okt2008.pdf

Jeg konstaterer at de berørte børn nu skal betale prisen på disse ulovligheder, resten af deres liv.

Det skete i alle de andre sager Rebild, Brønderslev, Bornholm Esbjerg x 2 og osv osv .

Man ønsker ikke, at kommunerne bliver udsat for sanktioner og det ønsker KL mindst af alle. Trods det drejer sig om grove ulovligheder hvor børn må betale prisen.

Hvis man ser på hvem præcis der presse andre til ulovligheder, vil man opdage at alle tilhører den lukkede kreds af embedsmænd der cirkulerer rundt i både KL og de 98 kommuner i åremålsansættelser med gode bonusordninger.

Derfor betragter jeg ikke KL, en PRIVAT interesseorganisation, som en forening der varetager børn og syge medborgeres interesse.

Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat