Se enkelt indlæg
Gammel 12-07-2012, 20:35   #13
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Sensitivitet på arbejdspladese - deltag i interview

Fra Lise Bredmose - coach m.m.m i håndtering af HSP.

www.lisebredmose.dk

Sensitivitet på arbejdspladsen

Interviews
Jeg er i gang med at undersøge lidt mere omkring, hvad det er for udfordringer, som sensitive medarbejdere typisk møder i erhvervslivet pga. karaktertrækket. Derfor søger jeg ca. 10 sensitive personer, der har lyst til at deltage i individuelle interviews.

Hvem kan deltage?
Hvis du er et sensitivt menneske og har et kontorjob, enten indenfor det offentlige eller det private erhvervsliv og har lyst til at bidrage, så hører jeg gerne fra dig.

Jeg er klar over, at der er udfordringer på mange typer arbejdspladser, men denne undersøgelse går specifikt på kontorarbejdspladser.

Hvordan foregår interviewet?
Du ringer op til et dansk telefonnummer, som er en konferencelinie. På denne måde kan jeg optage samtalen, så jeg kan gå tilbage og lytte igen. Jeg stiller dig spørgsmål, og du svarer efter bedste evne. Interviewet tager ca. en time.

Er samtalen fortrolig?
Absolut. Det er kun mig, der lytter til vores samtale. Skulle jeg bruge noget af materialet efterfølgende, vil det være med slørede detaljer og kun ved brug af fornavn, så du forbliver anonym for andre.

Hvad får du ud af det?
Du får sandsynligvis mere klarhed på din egen sensitivitet i forbindelse med din arbejdsplads. Nogle af spørgsmålene er coachende og vil støtte dig i at finde nye muligheder og måder at gøre eller se tingene på.

Hvornår finder samtalerne sted?
Samtalerne finder så vidt muligt sted i juli, og tager ca. en time. Vi finder et tidspunkt, der passer os begge.

Hvad skal du så gøre, hvis du er interesseret i at deltage?
Send en e-mail til [email protected] med teksten 'interview' i emnefeltet og med flg. oplysninger i selve mailen.

Navn
E-mail adresse
Tlf. nummer
Profession

Og gerne kort angive (max. 5 linier), hvilke udfordringer du har på din arbejdsplads i forbindelse med at være et sensitivt menneske.

Herefter kontakter jeg dig med nærmere information, hvis du bliver udvalgt. Du modtager naturligvis et svar under alle omstændigheder.

Er du på en kontorarbejdsplads, hvor du i allerhøjeste grad trives og befinder dig som en fisk i vandet, hører jeg også gerne fra dig.

På forhånd tak for hjælpen og rigtig god sommer.
Lise Bredmose
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat