Se enkelt indlæg
Gammel 08-10-2009, 10:19   #3
ALFA
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
ALFA er ny på vejen
Hej jeg er ny her:-)
Jeg vil godt fortælle dig noget om fleksydelsen også da du fortæller du er 36år.
Det lidt af et problem for dem der først er berettigede til efterløn når de er 62 år. For du er kun berettiget til ledighed ydelse til du er 60?

Jeg har forstået det sådan at hvis man er arbejdsløs når man er 60 så skal man stadig betale fleksydelse til de 62.år.

Hvem kan det hvis de ingen indtægt har anden en den ledighed ydelse de mister når de runder 60år.
du mister din fleksydelse hvis du ikke betaler til du er 62?

Jeg har fået sat min i bero 1 år, da jeg havde betalt for meget efterløn.
Jeg har overvejet om det ikke bedre kan betale sig at sætte dem ind på en pension eller lign. Jeg syntes de regler virker lidt som svindel.

Der er en masse fleksjob’er der kommer i klemme med den fleksydelse.
Jeg har spurgt i min kommunen og de sagde jo den fejl havde de ikke lige set! Så må du jo gå på bistand når du er 60år? Til du kan få fleksydelse når du er 62år??

De fleste fleksjob’er har jo en eller anden værdi lejlighed eller lign gift fælles formue. så de kan med garanti ikke få bistand!

Der står i reglerne /efterløn at beskæftigelse ministeren kan ændre reglerne når det passer ham eller hende!Så det kan jo være den bliver ændret til 64 år.

Fleksydelse’s reglerne følger efterlønsreglerne!

Du er heller ikke fleksjobber om 20 år
De er allerede i gang med nye regler!
Fx: fleksjob max 5år og hvad bliver så det næste.

m.v.h
ALFA er ikke logget ind   Besvar med citat