Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2010, 21:35   #26
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
gode Helenekr
det kan godt være du har en sand julepakke af diagnoser, men du er supergod til IKKE at gå i selvsving, holde tungen lige i munden, og ikke mindst, at læse indenad.
Dine indlæg er SÅ velkomne, og dækker i min optik ikke over et naivt og "Systemmanipuleret/undertrykt" skvat, men tværtimod om en person, der trods et virkeligt svært udgangspunkt i livet, på alle måder gør sit yderste for at skille snot og skæg, og holde et godt moralsk niveau, trods egen dårligdom.

Du gør mig simpelthen ofte glad!

for hold da K*** hvor er det ved at være trættende, med allehånde irrelevante kommentarer, og bemærkninger der intet/meget lidt har at gøre med det stillede spørgsmål.

Synes det er fint med links til indlæg der kommer med andre oplysninger, end den artikel der ligger til grund for trådstart, at debattere for/imod med gennemtænkte argumenter og i den dur, men hold jer venligst til emnet, og start venligst egen tråd med endeløse over diverse politikere og andet der trykker jeres liv i bund.

Og for lige at skære det ud i pap: det handler IKKE om, at kun positive indlæg er velkomne, men at tonen, og budskabet i nogle svar, simpelthen er fejlfokuserede og trækker energi ud af andre læsere/med-debbattører.
1000 tak for de venlige ord, de luner!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat