Se enkelt indlæg
Gammel 02-09-2011, 03:49   #6
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ej sur mås tvilling

Jeg har kun 1 gang oplevet ikke at få medhold og der viste jeg godt at jeg var på MEGET tynd is, den var mere en... går den ja så går den, ellers har jeg medhold for resten.

Om flere klager, sikkert, men det burde jo ikke øge %-delen af medhold, er det DET der har skylden er det nærmere fordi kommunerne laver flere fejl (og sikkert ofte velvidende at de har bummet den) end fordi der er flere som klager.

Web nej du er bestemt ikke ene om at være tvær på SB´erne/kommunerne, men post har altså ret i at det er borgen der har lagt presset på kommunerne på en sådan måde at de faktisk ikke har et valg.
Bruger kommunen for mange penge på området vanker der, bruger de ikke nok, ja så vanker der s q også, kommunerne er TVUNGET til at holde sig inden for det beløb de er udstukket oppe fra, at det er sådan har regeringen ansvaret for, lige som det ligger i deres hænder at lave det om.

Tænk over det jo mere vi har hørt om skaktioner og skattestop pålagt kommunerne, jo flere af de uheldige sager hører (og ser) vi ikke kun for os k10´ere men på samtlige områder inden for kommunerne, kommunerne er blevet frataget deres selvbestemmelse, de må ikke flytte et overskud fra en kasse over i en anden kasse, ikke længere tak til borgen for den tår kaf.

Kommunerne (de fleste af dem) slår op efter, alt det de kan uden at blive ramt endnu mere økonomisk end de allerede er, men samtidig må vi ikke glemme at de virkelig ikke kan tåle at miste flere penge, især ikke på de sociale områder.

Men at SB´erne ikke RÅBER stooooop, er mig simpelthen en gåde, det er DEN der sender folk fra hus og hjem i det daglige, dem der skal leve med at de sender forældre hjem for at fortælle deres børn at de i fremtiden må gå og små-sulte fordi der ikke længere er råd til at alle kan blive helt mætte, SB´erne der skal side og forsøge at bryde loven, på en måde så de kan slippe af sted med det, dem der skal leve med samvittigheden.
Der er vi HELT enige web, det er mig en gåde at de bare lader stå til, at de ikke hiver fat i deres fagforening og forlanger at få startet en omgang råb, at de ikke begynder at strejke, ol?? jo jo de er sikkert bange for at blive fyret, men på den anden side samtlige kommuner kan ikke fyre samtlige SB´ere, så hvis for pokker de bare gider stå sammen og vise bare en smugle faglig stolthed vil de slet ikke have grund til at frygte fyresedlen, frem for som det er nu, at den ene ind i mellem som griber fløjten får en sæk moneter og et gråt stykke papir, sådan er det fordi det kun er EN der siger fra og råber, stå dog sammen for filan!!
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat