Se enkelt indlæg
Gammel 25-11-2013, 18:24   #459
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.789
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tiden man venter....

Her er en god oversigt, hvis du som "nybegynder" ønsker en forklaring på hvad denne tråd drejer sig om.

DUKHsen september 2006, som du downloader som PDF:

http://www.dukh.dk/om-dukh/om-dukh/p...mber-2006/view

Klokken er 07.53.
En gruppe mennesker står på Nyborg Banegård. De skal med toget mod København - planmæssig afgang kl.8.01. De fleste er på vej på arbejde på Sjælland og i København. Nogle skal nå et vigtigt møde - enkelte skal nå fly i lufthavnen.

Klokken er 7.59.
De rutinerede pendlere i flokken ved nu, at der er noget galt. Der plejer at være et signal, der blinker nu og varsler togets ankomst.

Klokken er 8.01.
Der sker ingenting. Også stationens højttalere er tavse. ”Der plejer da at komme information nu”, tænker en.

Klokken er 8.08
Toget er forsinket – det er åbenlyst, men hvor meget? Utålmodigheden breder sig på perronen, der summer af hektisk aktivitet. Mobiltelefonerne kommer frem. Man giver besked om, at man er forsinket. ”Hvor langt tid? - det ved jeg ikke endnu, det afhænger af, om jeg kan nå min bus”.

Klokken er 8.12
Endelig kommer beskeden over højtaleren. For- løsning. Toget er 15 minutter forsinket. Folk virker lettede. Der er sat et klokkeslæt på – det er da altid noget.

Klokken er 8.15
Det annonceres, at toget er 20 minutter forsinket, men det gør ikke så meget – det er jo bare 20 i stedet for 15 minutter. Vi kommer af sted om 20 minutter...

Sagen om Peter.....se herunder - der måtte vente på en afgørelse i , 3 år 2 måneder, skriver tre år og to måneder, er et godt eksempel herpå. Side 16

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 25-11-2013 kl. 19:49.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat