Se enkelt indlæg
Gammel 20-03-2017, 19:34   #5
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Tak for kommentarerne.
Jeg ved godt at La cour ikke er helt enig med Fink,men ikke desto mindre samarbejder liason klinikken med klinikken i Aarhus.
Peter la Cour nævnte også at man fremover skulle kunne henvise til fysioterapi og mental terapi.
Lige præcis det er beskrevet, som en forværring af ME. men man kan jo håbe at filmen og norske forskere vil blive hørt fremover.

Der hersker stadig stor tvivl om årsagen akkurat, som man heller ikke endnu har fundet ondets rod til sclerose.
Ingen kender endnu årsagen til migræne.

i USA forsker man i mykokondria, som er cellernes energi. Nogle forskere mener, at energien ikke kan trænge ind i cellerne i samme grad som hos raske mennesker.
derfor kan en ME patient virke rask i f.eks 2 timer, men det kan koste 4 uger på langs efterfølg,og det ser offentligheden jo ikke.

Jeg ved ikke mere om den nye kliinik end det jeg læste i avisen DK, og som man kan læse på regionens egen hjemmeside.

Det er helt nyt for mig at en sygdom som kan behandles med antibiootika er en neurologisk sygdom, men det kan jeg snart spørge min neurolog om.

Sidst redigeret af vasen; 20-03-2017 kl. 19:37.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat