Se enkelt indlæg
Gammel 12-02-2022, 01:00   #85
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.754
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
En tilfældig sag

Da jeg oplevede/oplever en børn og unge forvaltningen som tvangfjerner børn på ulovligvis, har jeg valgt at blotte mig og vise en børnfaglig undersøgelse hurtigt kan pege på.

Selvom da jeg fik et brev fra xxxxx kommune, at nu skulle der udarbejdet en børnefaglig undersøgelse, som skulle belyse hvilket behov og støtte min familie skulle have og dette skulle i arbejde med mig gøres, valgte sagsbehandler uden videre ikke at inddrage mig.

Støtten var overhovedet ikke tilstede, kun overvågning og skrivelser bag min ryg.

Jeg fik en sms på at jeg ikke kunne vare tage mine børn, på dette tidspunkt, fandt jeg ud af dette var skrevet af sagsbehandleren til mine børn, og videre givet af en socialrådgiver fra psykiatrien jeg havde, at mine børn skulle anbringes. Så det valgte socialrådgiveren fra psykiatrien at skrive et notat på, da hun har notatspligt.

Jeg valgte at spørge ind til dette notat til min børns sagsbehandler, hvad dette gik ud på, hvor jeg på sms fik svaret.

I sms’er skriver sagsbehandleren at undersøgelserne ikke er færdige endnu, men da jeg kopierede testen fra mine læge notat, fik jeg et ærligt svar.

Det blev så trukket tilbage den 10 marts 2021.

Men den 24 marts fik alligevel et brev, at jeg skulle i B&U den 13 april 2021
Det skal lige siges, at jeg endnu ikke havde set de børnefagligeundersøgelser, men alligevel vidste en anden socialrådgiver i psykiatrien, hvad mine børns Sagbehandler arbejdede hen i mod.

Da jeg fik den børnefagligeundersøgelser, fik jeg at vide at jeg ingen forældreever havde og jeg heller ikke kunne dække dem selv uden massiv støtte, siden hen ordene ændret til selv med massiv støtte.

I dag 9 måneder efter mine børn blev anbragt har jeg ingen forældrehandleplan fået eller der er heller ikke påbegyndt en fku. Jeg bliver bare ignoreret og ser kun mine børn 1 time om måneden.

Søskende imellem hinanden har kun set hinanden 4 gange på de 9 måneder.
Jeg er rystet over sagsbehandlinger i Assens kommune, men desværre finder det også sted i andre kommuner.

Er vi ikke enig i, at det i dagens dk er sagsbehandler, der laver forarbejdet og giver dette til ledelsen, hvor ledelsen ikke vælger at undersøge, om der er hold i hvad sagsbehandleren er fundet frem til.

Sagsbehandleren i min sag, har også fået oplysninger om mig, uden om den gamle kommune, da jeg talt og skrevet med dem, at de i deres systeme ikke har udleveret noget.

Jeg overvejer at dem som sidder økonomisk hårdt i den, og vi som er enlige bør evt. lave et bofælles skab så vi ikke både risikerer at miste alt omkring os, pga. tvangfjernelser.

Kan vi sammen hjælpe hinanden, ved at lave et bofællesskab?


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat