Se enkelt indlæg
Gammel 13-08-2012, 08:11   #34
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Danmark er af lave

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
''Der skal indføres gensidig forsørgerpligt mellem samlevende, arbejdsløse skal aktiveres fra første dag som ledig, og de ledige skal være mere mobile og tvinges til at tage et arbejde, hvis de bliver tilbudt det''

Puha, så ser det ud til at kontanthjælpsmodtagere kan komme til at stå lige så skidt som førtidspensionister.......
Det er jo allerede idag sådan at der er gensidig forsørgerpligt for gifte.

Idag bliver man straffet for at have giftet sig da man var rask, nu bliver samlevende så bare stillet lige så dårligt som os der er gift.

Jeg er ægtefælleforsørget siden 2007 og vi har mistet næsten alt og har meget svært ved at få tingene til at hænge sammen, men hvis vi lod os skille kunne vi leve godt og det synes jeg er meget forkert.

I stedet for at snakke om også at lave gensidig forsørgerpligt for samlevende, så burde de i stedet se på at få afskaffet en så gammel og forældet regel, som gensidig forsørgerpligt jo er.

Jeg bliver straffet for, at elske min mand og for ikke at ville splitte min familie så mine børn mister deres far, så ingen tvivl om at Danmark er på vildspor.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat