Se enkelt indlæg
Gammel 27-08-2009, 11:42   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mugge Se meddelelser
Netop. Alene det at denne Henrik Day Poulsen siger at hvis han kom ind i politik ville han være i et borgerligt parti og at han hader lighedstanken, siger mig at ham skal jeg ikke have. At Helenekr har haft en positiv oplevelse af den selvglade nar Jens Bang, betyder jo ikke at vi andre har haft det samme.
Måske er helenekr blevet mere positiv efter at hun fik sin FTP. Min paranoia er i allefald i det røde felt over denne Day Poulsen. Så jeg vil prøve alt hvad jeg kan for at få en anden. Specielt da vedkommende skal besøg mig på min egen bopæl.
Desuden ved I hvordan det foregår når de kommer til ens bopæl. Jeg ved at Helenekr fik dem hjem hos sig, så hvis du er online på et tidspunkt vil jeg gerne høre din mening om hvordan det foregår. Kommer de flere? Er de der lang tid? Jeg bliver nemlig hurtigt udbrændt når jeg skal koncentrere mig i længere tid.
Det skal være en jeg har 100% tillid til.

Kender i folk her på K10 nogle gode psykiatere? Helst i kbh-området.
Og gerne med speciale i ADHD.
Altså, jeg kan kun anbefale Jes Gerlach, som også har været min egen psykiater gennem de sidste 7-8 år. Han har Tirsdagskonsultation på Østerbrogade. Grunden til at han er særlig god er, at han er den bedste vi har i Danmark! INGEN lægekonsulenter kan lege med HANS ord (du kan google ham på nettet) - det er også ham der skriver fagbladene, holder foredrag på kommunerne (og andre steder), er formand på psykiatrifonden og overlæge på Sct. Hans, og har udgivet et hav af bøger. Jeg har kun mødt reaktioner på kommunen som ,,guuuud har DU Jes Gerlach''....,,eeeej, det er jo eliten''......,,hvordan er han'' ect.

Jamen mugge, jeg fik jo psykologen hjem hos mig, OG en sagsbehandler. Psykologen stod for de helbredsmæssige og sagsbehandleren for papirarbejde og lovgivning.

Projektet hedder et HJEMMEOPSØGENDE TILBUD og er særligt for dem der ikke kan møde frem pga diagnoser.

De skulle komme over en periode på, jeg MENER det var 12 uger. Men de kom kun to-tre gange af ca 1 times varighed, og var YDERST behagelige mennesker. Jeg gjorde det hyggeligt med brød og drikkelse og levende lys (mindre kan nok også gøre det). Men det var vigtigt for mig at sende det signal der hedder, mit hjem er velfungerende, mine børn bor pænt og rent, jeg har overskud til gæster og socialt sammenvær, har god selvindsigt og har ingen dysfunktioner på hjemmefronten.

Ud af de møder skrev de så en prograssionsrapport til kommunen (om mit pæne hjem) og alle mine problemstillinger udenfor hjemmet. Det var en meget korrekt rapport, som satte et endeligt punktum for deres ideer mht arbejdsprøvningen, og sammenlagt med psykiater og lægekonsulenters udtalelser blev sagen vandtæt. Så hjemmeopsøgende tilbud kan bestemt også anbefales!!

Og jo, jeg er selvfølgelig blevet mere positiv stemt efter jeg har fået førtidspension. Men har dog stadig bibeholdt min realitetssans og min evige søgen efter det gode i alle mennesker.
Jeg vil rigtig gerne bidrage med mudderkast når jeg personligt føler det berettiget, men vil samtidig også gerne forbeholde mig retten til at OGSÅ at kunne udmelde positivt - dette gælder også lægekonsulenter, hvis de personligt har været kompetente i min egen sag. Ellers bliver det jo én lang jammerdal, der ikke korrekt afspejler den personlige erfaring. Og jeg synes heller ikke jeg vil ride med på bølgen 'bare for at brokke mig' når nu manden har været fair overfor mig.

Dette selvfølgelig med den dybeste respekt overfor alle dem, der synes han er en opblæst egoist og som er blevet høvlet ned af ham eller føler han ignorerer deres diagnoser med urette.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat