Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2012, 13:12   #114
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
'skabelon'-tråd til diverse støttebreve?

[QUOTE=phhmw;218005]Kære L.S. og andre.

Men vi skal vælge vores kampe med omhu, da det kræver store ressourcer.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------



Jeg kunne ikke være mere enig P!

Og beklager at jeg måske ikke var så skarp i formuleringen forleden nat, men det er netop ment som en støtte til dit oplæg om at kræve autorisation af socialrådgivere.

Hvad angår metoden, og fokuseringen af ressorcerne:

Jeg er selv medlem af Greenpeace via nettet, og får af og til en mail med en historie om tiltag de ønsker støtte til.

Der er altid et link i mailen, og 'støttebrevet/anmodningen/tilkendegivelsen' ER skrevet på forhånd, så jeg som bruger blot skal udfylde få felter og derefter trykke 'send'.

Hvis vi fik konstrueret en låst tråd på k10, hvor web kunne lægge links ind til den slags 'fortrykte' dokumenter, kunne vi bl.a. bede brugerne - især når der kommer nye- om, at kigge på disse links og afgive deres støtte via disse, til sager man af k10 erfaring ved skal oplyses massivt om til offentligheden.

Der bliver jo brugt utrolig megen energi på at udveksle (berettiget) skriftlig galde over diverse herinde - den energi kunne så dirigeres ind i noget konstruktivt.

Smider lige dette indlæg i en link til web, og hører hvad han synes om idéen.

(Arbejdet med at udfærdige diverse dokumenter kigger vi på efterfølgende - ét skridt af gangen.)
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat