Se enkelt indlæg
Gammel 01-11-2007, 09:27   #22
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
de ulovlige lægekonsulenter

Jeg ved jo godt selv hvordan det er at blive ydmyget og nedgjort af den svindel der foregår for at unddrage os vore lovbefæstede rettigheder. Men jeg kunne godt bruge en række små historier, hvor I beskriver, hvordan I hver især har oplevet, at Jeres sygdoms -eller ulykkes symptomer bliver ændret eller fjernet af en læge, som I aldrig har set.
I kunne skrive en besked til mig, helst bare 4-5 linier, om hvad det har betydet for Jer. Så kan jeg tage det med.
Jeg har ikke hørt fra Line Barfod efter at jeg fandt fram til K10, men det er hende selv, der har foreslået en pressekonference, hvor hun vil være tilstede, så jeg har tillid til, at det kører.
Jeg forsøger at gå ind på K10 selvom jeg er i London, men ved ikke om det kan lade sig gøre. Ellers hører I fra mig igen på tirsdag.
I går fik jeg et boghandlerkatalog fra mit forlag, hvor de beskriver udgivelserne fra det sidste kvartal, ialt 54 bøger. Blandt fagbøgerne står jeg som nr 1 på deres bestsellerliste. Så efterhånden vil de grovheder, som vi kender alt for godt, blive mere kendt blandt de sunde og raske.
Kh Jytte Hestbech
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat