Se enkelt indlæg
Gammel 05-10-2015, 11:20   #17
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Hej

Tak for jeres svar...

Min mand går allerede til psykolog og har bruger allerede mindfullness... tror desværre der er noget i hjernen, der har taget skade af stressen . Han har en tid ved lægen i denne uge igen igen... så må vi se, hvad de siger... det er bare så frustrerende, når man ikke ved om der er noget og gøre. Inderst inde, er jeg desværre begyndt og tro, at det aldrig bliver bedre... det er trods alt ca. 9 år siden det begyndte, sådan ca.

Vores økonomi er allerede skåret helt ned, da jeg desværre har en fysisk sygdom, der gjorde at jeg fik pension i 2010... så vi lever så sparsommeligt som vi kan. Og vi skal også nok klare den økonomisk så længe han får noget. Jeg husker bare så tydeligt, at under mit forløb, der syltede kommunen sagen og jeg endte i kontanthjælpssystemet, men kunne intet få, fordi vi ejede vores eget hus... vi skulle låne penge i huset og leve for, hvilket vi ikke kunne pga. banken... Og den mølle har vi ikke råd til en gang til ...

Han undgår ikke den sygemelding... ... spørgsmålet er bare hvordan vi klarer os bedst muligt igennem det hele.

Hilsen Helene
__________________
Der er ingen problemer, blot udfordringer der skal løses
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat