Se enkelt indlæg
Gammel 02-10-2015, 07:41   #15
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gana Se meddelelser
Mindfullness kan være meget effektivt ved stress-symptomer. Der ligger mange forskellige lydfiler/videoer på youtube... så det koster ikke noget at prøve. Vær dog obs på at det er meget forskelligt hvad man "gider" at lytte til - stemmen der speaker/guider skal være neutral for den der lytter. Hmm det er lige lidt svært at forklare, men prøv gerne at høre nogle forskellige

Din mand må kunne få en henvisning til en psykolog fra egen læge? måske vil det kunne hjælpe ham at "læsse" lidt af på en udenforstående også?

Vedr §56 - prøv at søge ved kommunen/jobcenteret (husk at bede om at få svaret skriftligt, så skal det nemlig begrundes og der skal henvises til andre muligheder for hjælp ved afslag!)

og ja - at sætte sig ned sammen og snakke om at I skal have lavet en plan B og evt aftale hvornår I igen kan snakke om det (så I kan gå og "summe" lidt for jer selv hver især) tror jeg også vil være rigtig godt. Det kan give "ro" at vide hvilke muligheder der er, og det at I taler om det sammen kan også give ro... ?

Håber I finder en/nogle gode løsninger
Enig i mindfuldnes, den glemte jeg i mit indlæg.
Når jeg kommer hjem laver jeg mindfulnes i næsten en time.
Ofte sover jeg undervejs, men jeg føler mig mere frisk bagefter end jeg gjorde tidligere da jeg bare sov en times tid uden mindfulnes.

Paragraf 56 kan dog ikke søges hos kommunen uden enighed med chefen, da den skal søges i samarbejde mellem medarbejder og chef.

Jeg spurgte først kommunen om jeg var berettiget og så talte jeg med chefen som mildest talt heller ikke var interesseret i starten, men ændrede efterhånden mening. Holdt for øvrigt også møde med chef og kommune undervejs.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat