Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2013, 15:08   #34
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej igen, Rene

Ang. Henning Blidahl ville jeg ikke være så sikker i forhold til denne. Mener at kende én, som har klaget over ham til Patientombudet. Men undersøg ham nøjre og vær forbedredt på den gode måde. Kommer lige tilbage ang. dette.

Jeg har svært ved, at forstår at lægen fra rygcenter skulle være uvildig (dvs. partisk), mere relevant er om lægen er inhabil. Og i virkeligheden søger de vel en second opoin, og efter min mening burde de tilbyde valg mel. 2 el. flere.

Henning Blidahl har vist længere ventetid, måske kan der findes en med kortere ventid.

I betragtning af din egen understregning af vigtigheden af denne erklæring, finder jeg det endnu mere centralt, at der evt. give 2 navne.

Andre bedes gerne give et bud på ovenstående, og Henning Blidahl.

Fint med din inddeling, så mangler du at få en læge til at forholde sig til divergensen mel. 2013*1 og 2013*2 på flg. niveauer:

L5/S1
Th12/L1

C4/C5 og C5/C6 (bliver ikke omtalt i 2013*1)

th2 og frem til th5 (samme - " -)

Måske kunne det være relevant, at der kun forholdes sig til nyeste MR, dvs. 2013*2, som tidl. skrevet i forhold til second opion, medmindre spec.læge også bliver bedt om at forholde sig til udvikling over tid.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat