Se enkelt indlæg
Gammel 24-06-2014, 22:21   #68
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Star Se meddelelser
Har jeg meget nedsat arbejdsevne
Har smerter som kan varier i styrke og omfang i løbet af dagen.

Bla. Viser MR. Skaning af ryg minimal discusdegeneration L 4/5 med en lille median discusprolaps.
Let discusdegeneration Th8/9 Th10/11
Tværsnit viser L5/S1 lille median discusprolaps.


MR nakke: dehydrering af discii cervikalt uden højdereduktion.
Diskrete discusprotrusioner C5/C6 og C7/Th1

Samt: væske i bursa trochanterica, som ikke kan behandles yderligere.

Mit problem er ud over dette at jeg kort efter arbejdskaden fik føleforstyrelser først i det ene ben så den ene arm nu begge arme og begge ben
Jeg har dem nu døgnet rundt, specielt benene kan jeg få nogle voldsomme jag i som er forfærdelige.

Har været til forskellige læger undersøgelser som ikke kunne fortælle mig nærmere om de føleforstyrelser som er der døgnet rundt ...
Umiddelbart vil jeg mene, at den speciallæge du skal bruge er en "reumatolog".
Mon ikke du allerede har mødt en, eller flere, af slagsen, måske én, som du kunne komme til igen.

Nu ved jeg ikke lige hvor i DK du befinder dig, men jeg var engang hos en reumatolog, der hedder Torben Grube Christensen. Sidst jeg fandt noget om ham mener jeg han var i Roskilde.
http://www.reumaklinikroskilde.dk/Re...kroskilde.html

For en del år siden var jeg hos en, der hedder Per Bugge, også Roskilde, han var lidt kontant i sine udmeldinger, men dygtig og reel. Det var ham, der fik gjort så jeg fik lavet funktionsoptagelser, så min ryglidelse blev afsløret.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat