Se enkelt indlæg
Gammel 09-10-2014, 10:10   #24
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Hej Peter,

Hvor er det pænt af dig at give mig så mange råd.
Det er guld værd :-)

Det er helt sikkert, at kommunen helst vil afslutte min sag og ikke give mig noget som helst. Det ved jeg.

Jeg har også taget dit råd om at få aktindsigt under alle omstændigheder, så det er hermed gjort.
Det er vigtigt, så jeg valgte at trodse min angst for at gøre mig upopulær og skrev til SB for lidt siden.

Jeg har godt hørt om flere, der har haft en hel del sagsbehandlere og om har haft meget svært ved at få et ordentligt sagsforløb.
Derfor har du helt ret i, at jeg skal have aktindsigt.

Min læge er på kursus i denne uge, men når han er tilbage på mandag vil jeg tale med ham om LÆ165, som jeg bestemt også synes skal være med på Rehabiliteringsmødet.

Klinisk funktion har jeg ikke hørt om.
Jeg blev præsenteret for et forløb hos CAF på Bispebjerg Hospital, men det har jeg ikke helbred til at deltage i ifølge min læge og derfor blev det ændret til, at jeg ikke kunne arbejdsprøvet på grund af smitterisiko ude blandt andre mennesker.

Du har helt ret i, at jeg skal forsøge at slappe af. Det er meget svært, men jeg gør mig meget umage til dagligt, så jeg får den hvile jeg har brug for og ikke overanstrenger mig.

Jeg håber, at du har ret i, at jeg vil være glad, når jeg forlader Rehabiliteringsteamet. Det er essentielt, at jeg/vi får noget at leve af på den ene eller den anden måde.

Vh Louise
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat