Se enkelt indlæg
Gammel 13-01-2010, 11:34   #565
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ruby Se meddelelser
Hej

Jeg har lige "fundet dig her på sitet" og hold da op som du da kæmper og slås... det er da UTROLIG at du kan blive ved med at holde det ud.

Det er flader MIG i øjnene er - at det er selv samme person som har givet dig afslag på varme (bare lige for at tage et eksempel) der også svarer på din klage!!!!!!!!!! Hvad i alverden..???? hvordan tror de selv hun vil svare... når hun en gang har givet afslag holder hun jo (tydeligvis) fast i den uanset hvad.
Hvis hun (kommunen) giver efter, erkender de jo, at det er kommunen der har bragt mig i en økonomisk klemme!

Citat:
Jeg håber du snart kommer igennem... noget helt andet... du regner "kun" dit tilgodehavende ud til 2005 - var det der du fik bevilliget mere hjæp igen??? eller... er det fordi det er der du har beregningen og tallene til - for hvad med de sidste 5 år???
Korrekt Ruby. Det var i maj 2005 jeg fik den fulde døgnhjælp tilbage.

Citat:
Du ønskes en masse medvind på cykelstien (undskyld den dumme sammenligning - men udfra hvad jeg har læst om dig - så er du god til at se det gode mening i det folk skriver til dig)

PØJ PØJ og ... hold da fast du er sej

Ruby
Mange tak, men der er ski.. koldt på cykelstierne lige nu!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat