Se enkelt indlæg
Gammel 21-07-2012, 18:11   #15
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KOW Se meddelelser
Kære MTVRV1. Jeg er så gammel, at jeg har ret til et seniorjob, hvis 2 års perioden skulle udløbe. Jeg ved godt, at der ikke sker nogen afklaring for mig, så længe jeg er rask og får arbejdsløshedsdagpenge.
Jeg forsøger blot at finde ud af, hvad jeg skal/kan gøre ved situationen, og håber da ved grød at jeg er i stand til at arbejde, så jeg kan hæve min efterløn om ca. 4 år:-)) Er jo godt klar over at det bedste vil være, hvis jeg kan arbejde (men det er jo det, jeg er i tvivl om). Måske har jeg udtrykt mig forkert.
Hej Kow,

Ved at være meldt ledig i dp. systemet starter du jo bare forfra, så det eneste du kan gøre er at følge reglerne der. Det er vel så at søge jobs et vidst antal gange pr. uge osv.!!? Måske kan du få jobs med løn tilskud, det kender jeg en der har haft et par mdr. da hun havde været et par år i dagpenge systemet.

Ellers ved jeg ikke lige hvad du mener med " hvad jeg skal/kan gøre ved situationen"??!
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat