Se enkelt indlæg
Gammel 06-12-2013, 19:10   #5
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.766
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Mette Frederiksen bruger faktisk muligheden....

.. for at kommunerne kan fratage eksempelvis bevilget flexjob, hvis borgeren beskæftiger sig med politik.

http://www.ft.dk/samling/20131/almde...85/1302396.pdf

Spørgsmål nr. 48:

”[B]Ministeren bedes oplyse, om en kommune har hjemmel til at fratage en fleksjobber sit fleksjob alene med den begrundelse, at vedkommende er blevet valgt til byrådet?[/B]”

Svar:

"Kommunen skal løbende vurdere om betingelserne for fleksjob fortsat er opfyldt. Hvis der kommer nye oplysninger frem i en fleksjobsag, vurderer kommunen, om de har betydning for vurdering af den pågældendes arbejdsevne. I den forbindelse indgår oplysninger om arbejde og aktiviteter, som den fleksjobvisiterede borger deltager i."

Så, hvis du er flexjobber med skånehensyn pga alvorlige handicaps skal du tænke dig godt om, hvad du gør, foretager dig og hvad du oplyser på Face-book.

Fordi, at hvis din politiske mening ikke er i overensstemmelse, med den eller de personer der skal vurderer dig, så beslutter de selv at undersøge dig nærmere, kan man frygte.

Vi må konstaterer at Danmark IKKE er det land, som vi havde, for bare 10 år siden.

Perspektivet i hvordan vi ødelægger sammenholdskraften i landet, kan beskrives på den nidkære behandling sygemeldte, arbejdsløse, kontanthjælpsmodtager og enlige mødre bliver, dels behandlet på, og mistænkeliggjort ....

.... sammenholdt med, at hvis du var millionær eller milliardær og havde skjulte formuer i skattely, så bliver du Gud hjælpe mig tilbud straffrihed hvis du bare kommer til SKAT og indrømmer du har gjort noget ulovligt.

Da jeg fik udbetaling fra ASK pga 2 alvorlige arbejdsskader havde jeg besøg af en privat finansiel rådgiver. Det første jeg modtog af råd var placering af et større beløb på en engelsk ø, hvor skatten var nær meget lidt.

Prøv det en dag, du har overskud, inviter en finansiel rådgiver hjem til en kop kaffe, forklar du har et større beløb, som du skal have placeret. Tæl hvor mange minutter der går, før du får alle ulovlighederne serveret for dine fødder.

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 06-12-2013 kl. 19:27.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat