Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2009, 03:37   #35
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
På forsiden...ude til højre i den øverste boks...som hedder "Vigtige emner på K10"

I den boks...har jeg lagt et link til forumdelen "Politik og Samfund"

Det er så dette link i skal benytte når i vil ind og se om der er nye tråde/indlæg i denne del af forummet...

Hvis der er nye indlæg/tråde i kategorien vil man kunne se dette ikon ud for kategorien

Hvis der ikke er nye indlæg/tråde i kategorien vil man se dette ikon ud for kategorien

Når man trykker sig ind i kategorien vil nye tråde og indlæg være skrevet med fed skrift..
Gamle tråde som man har set vil være skrevet med alm skrift..

Det burde være lige til og nemt..

Jeg får ikke flyttet disse ting fra forsiden i dag...da vi skal holde møde i vestsjællands gruppen her kl 12.30...
Jeg bliver jo nok nød til at prøve at få lidt søvn nu så man bare kan se lidt acceptabel ud når de andre kommer...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat