Se enkelt indlæg
Gammel 03-04-2010, 13:38   #8
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Tja, og afhængig af hvor gamle dine børn er, så forventes de også at hjælpe til i hjemmet.

Kender en der blevet frataget en time, fordi datteren fyldte 11, hun frygter nu om de skærer 1 time igen når datteren fylder 12.
Hun har fået af vide, at pigen skal hjælpe med gulvvask og så videre.
Hvad med pigen's skole, lektier, fritidsinteresser og så videre?????
Må et barn ikke ha' et liv???

Jeg selv tør næsten ikke søge, jeg har en rask mand. Godt nok har han i hver uge overarbejde, da maskinerne skal køre næste dag hvis de går i stykker, og han er den der skal lave dem. Og det er kommunen vel ligeglad med.
Og jeg har en søn der bliver 15 i dag, og en på 12, så der er vel ikke noget at komme efter???
Har jo hørt at børnene skal overtage det hele mere eller mindre jo ældre de bliver.
Hvad så med deres skole, de er gerne først hjemme efter 15.00, så skal der laves lektier, og hvad med fritidsinteresser, må de ikke ha' det når en af deres forældre er handicappet????

Skal siges mine drenge hjælper rigeligt i forvejen.
Eksempler : Tøjvask, fyldning og tømning af opvaskemaskine. Holder deres egne værelser. Almindelig oprydning. Og hjælper med maden.

Det er sgi da ikke rimeligt at børn skal passe forældrenes hus vel???

Du kan nok høre Pinballs, at jeg sidder med de samme frustrationer som dig, og føler mig som en klods om benene på min familie.
Har før tænkt på at flytte for mig selv, lade børnene blive ved faderen, så de og manden kunne få et liv igen, uden at skulle være ulønnede hjemmehjælpere.

Glæder mig til at høre hvad du finder ud af.
Jeg ville egentlig bare lige nævne det med hjemmeboende børn.

Held og lykke
Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat