Se enkelt indlæg
Gammel 29-07-2013, 14:58   #3
Moi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2013
Lokation: Sjælland
Indlæg: 172
Styrke: 12
Moi er ny på vejen
Jeg bliver så trist når jeg læser dit indlæg mille84, for det er en lang og hård kamp op ad bakke du har foran dig... Jeg var i samme situation for 4 år siden, hvor jeg fik en arbejdsskade i min skulder og tog kontakt til jobcentret i håb om en revalidering.
Presset fra jobcentret gjorde at jeg fik 3 blodpropper i hjernen, der kick-startede en underliggende psykisk diagnose. Jeg fik til sidst den ønskede revalidering der førte til min flex-job bevilling på 2 timer om ugen men tænk hvis de havde givet mig den fra start af

Min søster har lige opsagt sit job pga helbredet (fysisk nedslidt) og starter på Hg om en uge.... På SU.... Hun vil IKKE udsætte sig selv for det jeg har været igennem.

Hvor trist det end lyder er der ikke megen hjælp at hente i "systemet" og mit råd til dig er også at prøve at undgå sygemeldings-møllen. Det er selvfølgelig det de har regnet ud med alle de reformer og bliver en kæmpe besparelse da folk jo nærmest giver op på forhånd.
MEN er du en stærk person skal du selvfølgelig tage kampen op og jeg ønsker dig al mulig held og lykke på din vej til et nyt ønske-job

Sidst redigeret af Moi; 29-07-2013 kl. 15:11.
Moi er ikke logget ind   Besvar med citat