Se enkelt indlæg
Gammel 03-04-2009, 08:43   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det står ingen steder i loven og hvis jeg var dig så ville jeg med det samme skrive til hende...

Hun siger det med at du er nød til at være der de 25 timer for at de kan afklare dig ,men det er fis i en hornlygte .. jeg står selv og skal i arbejds prøvning men i mit tilfælde var beskeden , du er nød til at komme hverdag uanset hvordan du har det , så kom og kør hjem bagefter men mød frem så man kan se at du prøver ...

De skal gøre alt for at holde dig på arbejdsmarkedet i mit tilfælde stiller de taxa til rådighed, jeg skal komme men må gå hjem bagefter hvis jeg ikke kan klare det , og kan jeg en dag 4 timer skal jeg det dagen efter måske kun en time (for det er jo bedst at dukke op ) og så kan man så visteres til et job som ikke findes for de arbejdsvilkår vil jeg jo aldrig få i virkeligheden ..

Så mit råd til dig er .. skriv til din sagsbehandler gå til din læge og fortæl hvordan du har det og hvad de har sagt på kommunen sådan at du hele tiden har din læge med indeover...

min sag er lige blevet taget ud til revision og der er delt skideballer ud , samt de har mistet hele deres refusion til mig . grunden til det er at de har sjusket og løjet sig igennem hele min sag, men hvergang har jeg skrevet til dem at jeg ikke fatter at de siger sådan og sådan og om de vil skrive loven til mig ned hvor deres påstande fremgår af ..

og når jeg selv har kunne se i loven at det er forkert har jeg endda fortalt dem hvordan min sag skulle køre , men de har været ligeglade så det straffer sig hos dem i dag , og min sag køre efter en bog ...
  Besvar med citat