Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2009, 21:34   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Forbandet VRØVL!!!!!!!

De siger ALTID 25 timer, grunden til dét er, at så kan de altid sige at de ikke behøver forsørge dig, for du har kompetancer til et deltids arbejde evt med lidt sparken bag i!!

Jeg skulle jo engang i arbejdsprøvning med henblik på at få fleksjob - jeg fik også en fed tjans på Socialcenter Vesterbro, og udgangspunktet var 25 timer - dog måtte jeg gå hvis jeg ikke helt kunne klare det.
Øøøh, jeg var der MAX 1,5 - 2 timer om ugen!!! Og som ugerne gik, skrev de på stedet til min sagsbehandler og fortalte at jeg var dybt depressiv, selvmordstruet og at de frygtede for mit liv (dette skrev de så bag min ryg, hvilket jeg først fandt ud af flere år senere da jeg fik aktindsigt!) - enden blev da også at jeg fik en psykose og farede rundt på Vesterbrogade midt i trafikken indtil nogen fik tilkaldt en ambulance....

Siden har jeg ikke TURDE deltage i nogen arbejdsprøvninger, for jeg er ikke i stand til det.

Men pointen er, at de bare slynger de der 25 timer ud, uanset om man er døden nær, syg og dårlig, lever i et smerte helvede eller lige er blevet genoplivet!!

Du bliver der KUN det omfang du kan, og er det under de 25 timer, så har hun fået sit bevis på, at du IKKE kan blive fuldt selvforsørgende. De fisker og fisker, men lad endelig være med at føle dig som ormen på krogen!!
Der er INGEN i denne verden der kan kan fortælle DIG hvad du kan. Du er den eneste der kender dig selv.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat