Se enkelt indlæg
Gammel 26-11-2009, 21:52   #13
mette
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-08 2008
Indlæg: 26
Styrke: 16
mette er ny på vejen
Tak for de søde mails.

Ragdoll, jeg synes det er dejligt at læse din mail. Du er positiv og fremadsynet. Jeg må sige, at der er sket meget for mig i de sidste 14 måneder. I ugerne umiddelbart efter pensionstilkendelsen var jeg sur og bitter. Kunne overhovedet ikke se noget fornuftigt i kommunens afgørelse. Det kan jeg i dag....Jeg mener dog stadig, at det havde været "rigtigst" at give mig mulighed for et fleksjob, men nu blev det anderledes. Set i bakspejlet, så har jeg nok for mange gener til at kunne arbejde, men den erkendelse har været enormt svær for mig at komme frem til - og måske er jeg der ikke helt endnu. Jeg har valgt at få det bedste ud af min pensionstid, at gøre udelukkende gode ting for mig selv og mit velbefindende. Valgte at konsultere en psykolog i tilfælde af, at kommunen havde ret i deres antagelser om, at jeg havde behov for det. Et givtigt forløb. Jeg havde ikke nogen form for depression, men en naturlig "ked af det hed". En sød beskrivelse af en sindsstemning, ikke?? Jeg træner 3 gange om ugen. Det er hårdt, men gør mig på en eller anden måde glad og tilfreds. Og, så har jeg haft overskud til at blive ikkeryger, og det er en kæmpe tilfredsstillelse for mig. Fysisk er der desværre ikke nogen bedring, måske tvært i mod, men jeg håber det vender lige om lidt ;-)

Er spændt på, hvordan forløbet med kommunen bliver når min sag skal genoptages. Er spændt på, hvad min fremtid bringer. Dejligt at vide, at k10 ALTID er klar.

Tak
mette er ikke logget ind   Besvar med citat