Se enkelt indlæg
Gammel 24-03-2013, 11:19   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg ligger vist også på de der 1000kr om ugen til mad for 1 voksen og 3 børn, og med mad mener jeg selvfølgelig kød, tilbehør, frugt/grønt, brød, æg, smør mm.

Heldigvis får børnene mad på skolen, morgenmad, frugt og grønt i 10 frikvarteret, og varm mad til frokost - ok de FÅR det ikke, jeg betaler for det hver måned, afhængig af om det er en hel måned eller om der er ferie, koster det fra 600 kr - 825 kr for alle tre. Og de er rigtig glade for madskolen, og så føler jeg at jeg engang i mellem kan lave noget let om aftenen, fordi jeg ved at de har spist et ordenlig varmt måltid tidligere. Og så slipper jeg for madpakkerne som altid har været problematiske fordi to af dem ikke spiser svinekød og den ene ikke kan lide rugbrød.
Så det letter også lidt på husholdningsbudgettet, at de er fuldt forplejet til de kommer hjem. På fritten får de også et let måltid mellem kl 14 og 15.

Alt i alt vil jeg tro vi bruger 5000 - 7000 kr om måneden på ALT, mad, vaskepulver, rengøringsartikler, hygiejne, tøj og sko, fritidsinteresser, fornøjelser (madskolen) mm. Men der kunne sikkert godt barberes en masse fra og skære helt ind til benet, men niveauet føles rart og kører faktisk pr automatik og pengene er der jo, så....

Sidst redigeret af Ninja; 24-03-2013 kl. 11:22.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat