Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2023, 01:02   #3
Sussi16
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2023
Indlæg: 2
Styrke: 0
Sussi16 er ny på vejen
Tak for svar ��
Jeg vil prøve om jeg kan finde en bisidder , jeg har fået brevet tirsdag eftermiddag og mødet ligger torsdag morgen..
Jeg har desværre ikke noget på skrift , men jeg vil selvfølig henvise til den samtale jeg havde i september 2022,,, hvor jeg spurte ind til arbejde og eventuelt flexjob ,, hun rådede mig til selv at forsøge med arbejde ,,og så kunne jeg vende retur hvis jeg syntes det gik godt ,, ,,, jeg kunne forstå på hende jeg talte med at det fra 2023 og tre år frem ikke var muligt at ta førtidspension fra mig , der er lavet en forsøgsperiode hvor førtidspensionister kan prøve deres arbejdsevne af uden at de risikere at få frataget deres pension ,, de kan selvfølig gøre. Pensionen hvilende hvis du arbejder fuldtid ,, det gør jeg ikke ,,, men jeg syntes godt nok det er træls det her møde ,, det har rodet rundt i hoved på mig hele aftenen ,jeg skal huske at søge aktindsigt , jeg troede jo jeg overholdt samtlige regler , jeg har sågar selv opsøgt udbetaling Danmark for at få rettet min pension ind efter det jeg tjener ,,,,min pension er fra efter 2003
Sussi16 er ikke logget ind   Besvar med citat