Se enkelt indlæg
Gammel 28-10-2010, 18:02   #3
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Nemlig rigtigt Ace.dk.

Jeg har haft så mage sjove timer med min bror og har det stadigvæk.

Jeg kunne aldrig slå hånden af ham, hans venner ( måske rygklappere) fra før hvor alt gik godt, har faktisk ikke vist sig og trukket sig ud.

Jeg mener venner gennem mange år, som syntes det har været for hårdt og han kan bare tage sig sammen....

Jeg er af den overbevisning at misbrug er en sygdom, samtidig er det også en sygdom , som kan overvindes med den rette hjælp, især hvis misbrugeren har en motivation om at blive rask igen.

Det er selvfølige lettere sagt end gjort når alt er væltet i ens liv, ens elskede kone forlanger skilsmisse efter over 20 års ægteskab, vennerne er smuttet, huset er gået på tvang, gælden er uoverskuelig....

Jeg som på ingen måde er mis eller bruger af andet end en panodil i ny og næ, kan godt se at det lettelse er at bedøve sig og ikke se den grumme virkelighed i øjenene.

samtidig kan både han og jeg også i hans klare ojeblikke se at misbruget er skyld i en stor del af det....

At det er svært at være menneske, jeg har prøvet det selv som en kendt sang refererer til.

Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat