Se enkelt indlæg
Gammel 25-07-2015, 19:10   #10
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Jeg forstår heller ikke hvordan du kan blive sendt ud i et forløb,hvor dine skånebehov ikke er opfyldt.

Har der ikke været en kommunelæge inde over, og har beskrevet dine skånebehov?

når jeg skriver dette, er det fordi, at i forbindelse med min egen afklaring, så havde min jobkonsulent inden min praktik startede, sendt min sag til deres egen læge( ikke den kommunale lægekonsulent), vedk. var den som beskrev mine skånebehov.

hvis ikke dine skånebehov er opfyldt i praktikken, så er det som de andre skriver, den direkte vej til en ny praktik.og det skulle du gerne undgå.

jeg ville i dit sted, kontakte min jobkonsulent, skriftligt, og spørge hvordan I sammen sikrer at dine skånebehov bliver opfyldt. jeg ville også give denne den foreløbige dagbog, og spørge hvad I kan gøre for at justere i dit timetal, så det også er forsøgt.

altså hvis to timer er for meget skal tiden sættes ned til eks. 1 time. måske skal du have fridage imellem hver mødedag osv osv.

pas på dig selv, mød op hver dag, og gå hjem INDEN du er helt færdig af smerter, også selvom du kun har været der 15 minutter. stil krav til din jobkonsulent så I sammen kan finde et passende timetal, hvis muligt, men lav disse aftaler skriftligt så det står i din sag.

så har du vist du er yderst samarbejdsvillig, og gerne vil deltage i afklaring af din arbejdsevne, men samtidig at du også vil passe på dig selv.

held og lykke
vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat