Se enkelt indlæg
Gammel 14-01-2018, 19:36   #347
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg kan godt lide den der....pga knæ og ryg...skal det være stillesiddende arbejde med mulighed for at rejse sig...

Lige nedenunder står der at pga søvnapnø...skal det IKKE være stillesiddende arbejde...

Jeg tænker..-hvad skal det så være for et arbejde hvis begge er udelukket...

Nogen burde samle op på hvad det er du kan og hvad du evt vil kunne arbejde med...ud fra et helhedsbillede..

Umiddelbart ser det svært ud...hvis det ikke må være gående, stående eller stillesiddende arbejde...og man også tager de sidste diagnoser med...

Jeg prøvede det samme for lang tid siden....dårlige knæ...jamen så skal du bare bruge ryggen til at løfte....når det kom til ryggen...sagde de at jeg så bare skulle bruge benene...

Ingen forsøgte at lave et helhedsbillede...så man tog hensyn til de samlede diagnoser...

Man kommer næppe videre før man laver et sådan billede...men det er måske heller ikke meningen at man skal videre...det er ihvertfald sådan det ser ud..

PS...inden du går med på en operation i ganen...så spørg meget ind til succes raten på disse operationer....
Det jeg har læst mig til...så er det sjlændent noget der virker...men de kan selvfølgelig været blevet bedre..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat