Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2010, 09:20   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg for min del ser taktik og jantelov i det her .. og jeg syntes at vi alle hopper i med begge ben ...

Vi høre om de mennesker der tjener sååå mange penge men vi høre ikke om de flekser der venter på job på kontanthjælpen eller at ledighedsydelse kun udgør 91 % af dagpengesatsen vi høre ikke om at der er en enorm ledighed bla flekser ..

Nææ vi høre om de få tusind der score kassen og det kan man så mene hvad man vil om , men læg dog mærke til tiden det kommer på , det har jo været sådan i årevis og mange af dem der score kassen er inden for det offentlige og statslige ,men det er så dejligt nemt og bekvemt at kaste den her ind i debatten her når vi skal til at starte reform forhandlinger om fleks og førtidspension mange vil sidde med deres kontanthjælp eller ledighedsydelse eller mindste lønnen og tænke WHAT ...
Hvor er det strengt .. og så køre hjulet (og janteloven ) også bliver det meget nemmere og mere spisligt for befolkningen at vi nu igen jagter de svageste og de sygeste , for tro mig det er sq ikke de 2000 der har den fede løn der er problemet men det er de mange flere tusind der er uden job det er de tusinder der er på kontanthjælp fordi de er faldet for sygedagpenge grænsen , hvorfor er det at vi ikke høre om det hvorfor er det at støjsender ikke sender den i debat .... ???

Klart kan vi få selv os der ved hvad fleksjobbene handler om til at bruge vores energi på at nakke de få i stedet for at redde de mange så vil det jo være perfekt og vi kan med den med de 2000 gå ind og forringe for samtlige nye flekser (måske også dem der allerede er flekser ) ved godt at jeg ikke her tager stilling til de 2000 med den høje løn, men jeg syntes sq det er smart spin, læg fokus på dem og fjern fokus på alle dem der arbejder for 20.000 og derunder og dem på ledighedsydelse og kontanthjælp så kan de på den måde få sneget hvilke som helst forringelser igennem mens vi alle sidder og skriger af de få,...

SMART ....
  Besvar med citat