Se enkelt indlæg
Gammel 02-12-2010, 14:17   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Hvad jeg må og hvad jeg gør, behøver ikke passe sammen de kan jo ikke forhindre mig i det, hvis jeg ikke er blevet oplyst om at jeg ikke må.

Det jeg er mest forvirret over er at de på den ene side afviser alt (sygedagpenge, reva fleks og FP) men hvorfor pokker opfordrer SB mig så til at genoverveje min FP ansøgning??
Har SB noget i ærmet? i så fald hvorfor pokker ikke bare skrive det til mig, altså SB har jo ligesom vejlednings pligt (jeg har lidt den tanke at hun ikke vil skrive fordi hun så kommer til at hænge på noget hun ikke har lyst til at hænge på)

Og så lige en lidt anden ting... vil det have nogen fordel at lave den om til en § 17 uden forandliggendegrundlag??
Jeg tænker her mest psyk udtalelse/r
Altså de har jo lukket min ydelse, jeg får intet, så der gør det jo ingen forskæld om det er 17 eller 17 på forandliggende, men på den anden side kan de kun få en (eneste) psyk udtalelse for ingen penge ingen psyk, eller behandling for den sags skyld,ungernes munde er nu en gang vigtigere at stoppe mad i, end det er at købe os fattige i medicin, eller benzin til kørsel til psyk, sådan er det jo altså nu en gang. Og ingen behandlings-kontakt, ingen udtalelser. (ond cirkel)

Arre f.. jeg er forvirret

Jeg hade overset et brev fra beskæftigelsenævnet, det var hurtigt sys jeg, og dog op til 30 uger det 7½ måned, puh for savan.
Så nu skal jeg have stykket noget sammen til dem, både så de kan forstå at jeg faktisk slet ikke har klaget over stansningen, men over fejl og mangler i forbindelse med stansningen (og så skriver jeg noget alla at jeg ønsker de tager stilling til det sammenholdt med selve stansningen... om det er lovligt) men også at jeg var ved psyk (så de kan indhente oplysninger) og naturligvis søgt aktindsigt hos dem, jeg ved allerede nu der er sagsakter der mangler da kommunen har anført hvad de vil sende med, og der mangler flere lægepapirer. Men jeg skal liiige slå koldt vand i blodet, for mine kommentare til RP´en har kommunen eftersendt (skriver de) de skal naturligvis lige have lov at nå frem.

Nå men den værste for mig lige NU er altså den der genovervejelse om § 17 ansøgning.

Sidst redigeret af Webmaster; 03-12-2010 kl. 08:23. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat