Se enkelt indlæg
Gammel 17-01-2014, 22:33   #6
SnowBear
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2012
Indlæg: 13
Styrke: 13
SnowBear er ny på vejen
Hej

C84, jeg kan se du har lidt travlt, hvis du er ude af systemet til april. For mig at se ligner det et ressourceforløb de er ved at starte op til dig. Det er for at afprøve, hvad du kan klare fysisk. Det kan være starten på et fleksjob.

Men der er grund til at være på vagt. Sådan et ressourceforløb kan også være en sovepude for kommunen. Hvis de kan fastholde dig i forskellige forløb, så skal de ikke udbetale dig penge. Du skal holde kommunen til ilden, så de ikke falder i søvn. Så hold øje med dem.

Når du stiller spørgsmål til din sagsbehandler, så er det VIGTIGT, at du får stillet spørgsmålene på skrift og at du får svarene på skrift. Så kan de ikke løbe fra aftaler og lignende, hvis det er på skrift. De kan også blive holdt ansvarlige , hvis de giver dig dårlig eller forkert rådgivning. Så gem breve og e-mails.

Jeg mener heller ikke, at de helt må afskære dig fra hjælp. Hvis man er syg, så er der visse regler der skal hjælpe dig. Jeg mener ikke de må kaste dig ud af systemet hvis du stadig er syg og det ikke er helt afklaret.

Men læs andres indlæg har og stil spørgsmål. Der er som regel altid nogen der svarer. Vi der er her ved, at det er godt at holde sammen.
SnowBear er ikke logget ind   Besvar med citat