Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2011, 18:06   #5
Mickey
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 29
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Mickey er ny på vejen
Tak til Jer der har svaret.
Jeg vil nu gøre alt for at støtte og være der for vores barn , og ja vi har snakket med skolepsykolog, og egen læge og vi er blevet lovet en tid på børnpsykriatrisk afd. og håber at komme hurtigt til der, og hvis ikke må vi prøve en henvisning til en lokal psykolog. Alle sejl som vi kan sætte ind bliver iværksat nu.

Og, nej det lader ikke tal at være noget problem at finde en arbejdsplads hvor jeg kan komme ud i en forrevalidering som nævnt i mit starten af min tråd, skal til en samtale med jobkonsulent om 1½ uge.

Nej, min kone har ikke mulighed for at tage orlov fra hendes studie, det er mig der i daglig dagen skal få vores barn kørt ind på sporet igen, selvfølgelig med den hjælp min kone kan bidrage med udenfor studiet.

Men henvisining til indlæg i starten af denne tråd, og de oplysninger jeg har givet nu, er der så nogen der kan hjælpe mig med at besvare følgende :

Hvordan står jeg nu hvor jeg har skrevet under på en jobplan ?.
Og det med at man vil sende mig ud i denne erhvervsmodnende forevalidering meget snart ?.
Er der i loven mulighed for at undgå denne, og få lov til at passe / hjælpe mit barn igennem denne krise, uden at miste min jobplan og mine sygedagpenge ?

Kan man læse noget i Social Jura " er det vidst den hedder" ?
Mickey er ikke logget ind   Besvar med citat