Se enkelt indlæg
Gammel 21-09-2007, 10:07   #20
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hmm hvordan ser en førtidspensionist ud ????

Har i aldrig set de tv indlæg der er hvor man så feks i tvavisen kan se hvad folk arbejder med , når der så står førtidpensionist og der står en pæn dame med pænt og nydelig hår og det hele ...

Der har jeg altså oplevet folk sige , hvorfor fanden er hun førtidspensionist he he

Jeg har altså prøvet at læne mig op af at ligen en førtidspensionist, jeg har såmænd været til møde med min jobkonsulent hvor han sagde efterfølgende , jamen jeg kan jo se på dig at du læner dig op af en førtidspension (gad vide hvordan han kunne se det he he ) så jeg kan altså ligne en førtidspensionist , det er når min sygdom er i udvikling og jeg ikke kan huske fra a til z er så træt at jeg ikke kan sidde oprejst på en stol og ligner noget katten har slæbt ind , sådan en dag havde jeg første gang jeg mødte min jobkonsulent...

Næste gang jeg mødte ham var til en jobsamtale og han sagde til mig bagefter hold da op hvad er der sket, du er helt forandret ...

jeg bestilte en dobbelt tid hos ham hankede op i min ressourceprofil og tog op og forklarede ham med meget store ord at jeg kom tilbage den dag JEG mente at jeg lænede mig op af en førtidspension , og hvordan min sygdom fungerede ..

Er du gal vi havde nogle slåskampe i dag tør han ikke sige ordet pension til mig,men han er helt på det rene med at han skal fortælle evt arbejdsgiver at det engang imellem sker at jeg er nød til at sygemelde mig fordi jeg kommer ind i en pensions periode he he


men at i skal klæde jer ud hvis i skal snakke pension det kan der vist være noget om, der er åbenbart mange fordomme omkring det
  Besvar med citat