Se enkelt indlæg
Gammel 16-07-2010, 22:34   #5
Lars.
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-07 2010
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 2
Styrke: 0
Lars. er ny på vejen
Hurtig respons ...

Hej alle 3 - det var godt nok en hurtig respons - skønt! Jeg skal helt sikkert tilbage til min gamle arbejdsplads, som jeg har et godt forhold til. Det er en større arbejdsplads, hvor jeg har mulighed for at få et arbejde i en anden afdeling end den tidligere med helt andre arbejdsopgaver/områder og så har jeg fuld opbakning fra såvel kolleger som ledelse (!) Jeg har faktisk netop fået svar fra min personalechef, der har oplyst, at jeg kan få samtaler med psykolog og det er en klar hjælp. Der er ligeledes andre på arbejdspladsen, som har været i samme situation som jeg og har fået flexjob, som de trives med. Jeg har blot ikke haft overskud til at få talt med dem om deres (og min) situation. Jeg føler mig efterhånden klar til at begynde igen, men efter to lignende situationer vil jeg denne gang føle mig 100% (!) sikker (selv om jeg godt ved, at det er vanskelligt (umuligt?) at vide, hvornår man er så klar, som man kan blive!) Jeg er i medicinsk behandling for min depression, så jeg er også "bange" for min respons, når jeg skal nedtrappes på medicinen! Det er rigtigt, at man skal lytte til kroppens signaler; det har jeg lært - langt om længe. Det er ligeledes rigtigt godt af skrive dagbog over sine dage. Det viser, at der - trods alt - er fremgang at spore i forløbet. Peter; tak for henvisningen til hjemmesiden, den vil jeg helt sikkert gøre brug af, når jeg får overskud. Endnu engang tak for de gode svar. Lars.
Lars. er ikke logget ind   Besvar med citat