Emner: Ny rådgiver
Se enkelt indlæg
Gammel 08-09-2013, 22:26   #4
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
I det forberedende skema som du udfylder sammen med sagsbehandleren, står der på første side øverst til højre...SAGSTYPE

Sagsbehandleren krydser så af inden skemaet sendes til rehabiliteringsteamet, hvad sagsbehandleren gerne vil have dem til at tage stilling til.

Ud fra opbygningen af skenaet skal der, om man så må sige, være sat retning på forløbet fra sagsbehandlerens side.

Og henvises man til ressourceforløb, ja så overgår man til ennfastnsagsbehandler.

At gå to år, er desværre ingen tid i det her system... personligt har jeg haft forskellige problematikker med at søge kompensation for min manglende arbejdskraft, siden 2004.
Jeg ser nu oppe på 3-4 gange så meget medicin som da processen gik igang, udelukkende som følge af stressen som processen giver, mit funktionsniveau er dalet drastisk i disse år, og jeg har måtte have fleksjob på færre timer som årene gik.
Meget af min nuværende funktionsnedsættelse kan henføres til det ekstra slid det er at overanstrænge sig... men ved du hvad ? Sådan noget tæller 0 i kommunens bog !
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat