Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2009, 12:06   #444
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
KOMMUNERNE SIDDER SUVERÆNT PÅ MAGTEN, HVIS DE VIL SPARE PÅ SOCIALHJÆLPEN

DATATILSYNET OG OMBUDSMANDEN AFSLÅR, AT GRIBE IND OG RETTE I LÆGEFAGLIGE SAGER


MANGLENDE SOCIAL RETSSIKKERHED!


Mit liv som handicappet er blevet ødelagt ved brug af en sagsbehandlers "løgne", der rent "ADMINISTRATIVT" fjernede mit handicap.
Velfærdsministeren afslog at besvare breve vedrørende min sag. Jeg har tabt ved Domstolene - Datatilsynet vil ikke iværksætte, at jeg får blokeret de "urigtige" oplysninger i Gladsaxe Kommune - Ombudsmanden har henvist til og tiltrådt Datatilsynets afgørelse om ikke, at have lægefaglig viden, og derfor ikke kan kotrollere om de lægefaglige oplysninger i sagen, er urigtige eller vildledende.


Med denne udtalelse erkender Ombudsmanden, at hverken han eller Datatilsynet kan læse.


Det er jo netop "ikke lægefagligt" viden når en sagsbehandler oplyser en lægekonsulent om, at en 100% invalid "kørestolsbruger" - selv går og cykler - og, at lægekonsulenten med disse oplysninger, og som "FIRMAETS MAND" i kommunen vælger, at vrage faktuelle lægeoplysninger.

BENNY GERHARD http://www.benny-g.dk/index.htm

__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat